onsdag 9 februari 2011

Thanks!

Wow hörrni! Jag har haft denna bloggen i två veckor nu och jag har redan haft 200 besökare! Detta måste firas. Jag ska tänka ut nåt skoj åt er! Och tack för att ni tittar in här hos mig! Jag skulle bli ännu gladare om ni tog en minut att plita ner en rad eller två till mig.

Wow guys! I've had this blog for two weeks now and I have over 200 visitors already! This has to be celebrated! I'll think of something nice for you guys! And thank you so much for stopping by here. I would be even happier if you'd write a line or two to me.

post signature

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Självklart läser vi din nya blogg! :-) Ses på lördag, jag och Carl var och inhandlade present igår, hi hi...

Pearlgirl sa...

Åh vad nyfiken jag blir :)

citronlime sa...

Grattis till 200 besökare :) Och himla fin blogg du har :)
Kram

Anonym sa...

Det är inte antalet besökare du har utan antalet sidvisningar. Så ju fler gånger du uppdaterar sidan, desto mer tickar räknaren på :)