måndag 28 februari 2011

Beautiful

Här kommer ytterligare en LO jag gjorde i helgen, denna utifrån en skiss hos Scrapgalen. Det är inte så ofta jag scrappar kort på mig själv, men till denna använde jag ett kort på mig i brudklänning från vår Trash the dress fotografering. Jag bara älskar detta fotot!

Here is another layout that I made this weekend, this one from a sketch at Scrapgalen. It's not very often I scrap cards of myself, but for this one I used a photo of myself in my weddingdress from our Trash the dress session. And I just love this photo!


White cardstock, paper from Webster's pages "Hollywood Vogue",
letters Quickutz with 3-D coat,  butterflies Cuttlegut, flowers from WOC and a bunch of pearls.

post signature

6 kommentarer:

LG sa...

fantastic work as always! Love the design, color combo and layering. Great job!

citronlime sa...

Superfin LO!!! :)

jennieh sa...

Den är sååå fin! Älskar också fotot!

Pearlgirl sa...

LG: Thanks alot!

Linda: Tack så mycket :)

Jennie: Tack fina du! Man skulle ha fler såna foton på sig själv :)

monica sa...

En helt ljuvlig layout med ett helt underbart foto!!!

Pearlgirl sa...

Tack Monica, och tack för trevligt sällskap i helgen!