söndag 27 februari 2011

LO med fina farmor / Layout with my sweet grandmother

Den här helgen har gått i scrappandets tecken med scrapträff i Risinge på schemat. Jag har fått mycket gjort som vanligt och fått mycket inspiration till kommande alster. En LO jag gjorde i helgen var efter Scraplagrets februari-utmaning där man skulle skapa utifrån motivet.

Denna LO är på min fina lilla farmor med ett kort på henne från mitt bröllop. Att hon kunde vara med betydde jättemycket för mig och det är något jag kommer ha med mig i hjärtat, så denna LO är tillägnad min "avózinha".

This weekend has been all scrap with a "scrapparty"with lots of scrapping girl. As usual on these parties I've created a whole lot and got much inspiration for coming projects. One of the layouts I did this weekend was after the February sketch over at Scraplagret where you should create out of the motive.

This layout is with my sweet little grandmother with a picture of her from my wedding. It meant incredibly much for me that she was able to be present at our wedding and it's something that I'll keep in my heart forever. So this layout is dedicated to my "avózinha".



post signature

4 kommentarer:

Carina sa...

Vilken fin lo!!! Förstår att det betydde mycket att hon kunde vara med... Ha det gott!!

Pearlgirl sa...

Tack så mycket Carina!

TesaB sa...

Åhhhh, jättefin! Härliga detaljer och fina färger!

Pearlgirl sa...

Tack Tesa!