tisdag 8 februari 2011

En tisdag på hotellet

Nu är jag på resande fot igen, som vanligt i Eskilstuna där jag jobbar med ett SAP-projekt. Så nu är jag här tills på torsdag och sitter just nu på mitt hotellrum och fördriver tiden lite. Ska ta tag i lite mail här snart för att jobba undan lite. Sen ska jag nog gå ner i restaurangen och hämta mig en kopp té att ha till en bit choklad jag köpte innan idag.... :-) Förresten, det pågår en tv-inspelning här på hotellet, så imorse var det en kameraman i frukostmatsalen. Jag misstänker att jag har hamnat på bild.....

So right now I'm away travelling again to Eskilstuna in the middle of Sweden where I'm working in an SAP-project. I'll be here until thursday and right now I'm at my hotelroom just passing time. I'll do some work later on to clean up my task-list. Then I think I'll go down to the restaurant to get myself a up of tea to have together with the chocolate I bought earlier today. Told you......I looove chocolate :-) By the way, there's a TV-crew here filming for a new show, so this morning there was a cameraman in the breakfast-room. And I think I might got caught on camera....

post signature

2 kommentarer:

jennieh sa...

hihi spännande :)

Pearlgirl sa...

Ja undrar när det programmet sänds, hoppas de klipper bort mig. Trött en morgon vid frukost är ingen vacker syn hihi :)