tisdag 22 februari 2011

Ett roligt paket har kommit / A nice package has arrived

Förra veckan damp det ner ett roligt paket i brevlådan. Något jag hade på min önskelista och som jag unnade mig själv att köpa till mig själv. Nämligen de underbara små vykortstavlorna Eatme från Therese Sennerholt!
Jag blev så positivt överraskad när de låg förpackade i fin ask, bara det ökade lyxfaktorn en massa! Sen är ju själva de små vykorten helt underbara. Två av dem är nu inramade och väntar på att hängas upp, lovar att visa bild på dem när de är uppe!

Last week I got a really nice small box in the mail. It was something that was on my wishlist and that I decided to buy for myself. It was the small postercards Eatme designed by Therese Sennerholt! I got so happy to unwrap the package to see that the small postercards were wrapped in a sweet little box, that was a real wowfactor for me! Two of the cards are now framed and are waiting to be hang, and I promise I'll show you a photo when they're up!




post signature

1 kommentar:

jennie sa...

åh dom är ju såå fina.. med sugen på o införskaffa mig nån :)