måndag 15 augusti 2011

You are the cherry of my pie

Tro det eller ej men förra veckan gjorde jag inte mindre än tre LO's. Kan ni tänka er? Det måste vara ett nytt rekord för mig. Och med tanke på att det var en arbetsvecka med bokslut och jag då brukar vara riktigt seg om kvällarna så är jag riktigt nöjd med resultatet! En av layouterna jag gjorde var med ett papper som jag gått och tänkt på länge att ha som bakgrund och göra en enkel LO. Och det blev såhär:


Believe it or not but last week I made not one, not two, but three layouts! Can you imagine? That must be a new record for me! And consider it was a busy workweek for me with month end closing when I'm always really tired at nights, this is awesome. One of the layouts that I made was with a paper that I've thought for a long time that I would use as a background for a layout and just keep it clean and simple. So here it is:



Papper: Webster's Pages. Blommor:Cherry blossom från Wild orchid crafts. Tag: My Mind's Eye
Alpha: Basic grey chipboard, Lily bee, tiny-alpha från Adornit
Liquid pearl


Här testade jag att blanda olika storlekar och material på bokstäverna.
I tried to mix alphas in different sizes and material and it came out pretty nice.

Om ni har märkt det nu så är hela layouten i tema körsbär/cherry. Papper med körsbär, körsbärsblommor och titeln.
If you've noticed it now, the whole layout is in the theme of cherries. Paper with cherries, cherry blossom and the title " You are the cherry of my pie".


post signature

Inga kommentarer: