onsdag 17 augusti 2011

Bokmärke

Jag är inne i en riktig bokslukar-period nu och plöjer böcker som bara den, men det hör sommaren till tycker jag. För att slippa massa fula nervikta hörn i böckerna testade jag att göra ett bokmärke i en annorlunda vikning. Så nu pryder detta fina bokmärke i somriga färger min bok. Alla papper är från Crate Papers.

I'm in a real book-readin period now and read book after book. For me it's a sign of summer becuase now I have had the time to enjoy reading. To avoide folded corners in the books to mark where I am, I made a corner bookmark that I've never tried before. So now this pretty bookmark is on the cover of my book. The papers are all from Crate Papers.




post signature

2 kommentarer:

citronlime sa...

Så fint bokmärke, härliga färger!

Jag gillar de hörnbokmärkena, och ett plus är ju att de går så snabbt att göra ;)

Kramar

Pearlgirl sa...

Ja de är supersmidiga att göra :-)