fredag 29 juli 2011

Work hard, play hard

På senaste tiden har jag gått efter devisen: "Work hard, play hard". Jag har jobbat otroligt mycket i vår och med många sena kvällar, mycket resande osv. Och då tycker jag det är lite extra kul när jag kan unna mig något riktigt fint. För en vecka sedan var vi en weekend i Stockholm för att börja vår semester och då blev det ett besök i en riktigt lyxig affär som har saker som jag bara älskar: handväskor! Affären var inte vilken som helst utan Louis Vuitton där jag läänge läänge läänge velat köpa något. Och när vi nu var där så lyxade jag till det och köpte mig nåt fint. Vad? Det får ni se en annan dag :-)

Lately I've been thinking alot of this: "Work hard, play hard". I've been woring extremely much this spring with a lot of late nights, travelling etc. So then I think it's really nice that I can treat myself with something special. About a week ago we went to Stockholm for a weekend to start our vacation and we made a visit to a really luxury stor that have things that I just love: handbags! The store wasn't just any store but Louis Vuitton, where I've wanted to buy something for a reaally reaally really long time. So this time when we went there I went bananas and bought me something really nice. What? I'll show you some other day :-)



post signature

Inga kommentarer: