lördag 20 augusti 2011

Syskon med Hollywood Vogue

Ett av mina absoluta favoritfoton på mig och min bror som barn är detta som jag scrappat nedan. På semester på Madeira under julen 1984. Denna LO'n har legat halvfärdig länge på skrivbordet men nu fick jag äntligen till den sista touchen och gjorde klart den. Papprena är från februaris Nook-paket som innehåll Webster's pages Hollywood Vogue som jag tycker är helt underbara!

One of my absolute favourite photos of me and my brother as children is this one that I'va scrapped. We're on vacation on Madeira for christmas in 1984. This layout has been on my desk half-finished for a while now but I finally put the last touch to it. The paper is from February's Nook that contained Webster's pages Hollywood Vogue that I absolutely adore!

Papper: Webster's pages Hollywood vogue
Alpha: Thickers från Cosmo Cricket

Rubon: Jenni Bowlin
Blommor: Prima
Sidenband: från Lillans



post signature

Inga kommentarer: