lördag 12 mars 2011

You are my star

Nu är jag tillbaka igen efter en ofrivillig bloggpaus som började med en tjänsteresa och slutade i influensa. Idag är jag på benen igen efter att ha varit utslagen av feber och rejäla hostattacker. Oturligt nog sammanföll min elaka förkylning med min fina gudson Carls första födelsedag! Fina lilla Carl fyller 1 år idag och jag skulle ha varit på hans kalas idag, men när veckan blev som den blev så kunde jag inte åka ner och fira honom hur mycket jag än ville. Så som en liten hyllning till Carl på hans dag idag visar jag upp en LO jag gjorde på scrapträffen för några helger sedan.  Carl, You are my star!

I'm back again now after a non-voluntary blogpause. It started with a business trip and ended up in a flu. But today I'm up again after being knocked out with fever and terrible cough. Unfortunately my terrible cold has collided with the first birthday of my sweet godson Carl! Sweet little Carl is turing one today and I was supposed to be at his birthday party today, but when the week turned out as it did I simply couldn't drive down to the coast and celebrate him, even though I reeeally wanted to. So as a little celebration for Carl on his day today I'm showing a layout that I made of him some weeks ago. Carl, you are my star! 



Paper: Websters pages Hollywood Vogue. Flowers: Prima and WOC.
Stickers: Websters pages
Black pearlfloss, carton tag, brads, chalk
post signature

1 kommentar:

citronlime sa...

Så himla fin! :)
Jag satt med de papprena igår, men det hände liksom inget. Har lite svårt för Webester just för att de redan är så dekorerade. Men ska ge de en ny chans asap!
Kram