söndag 13 mars 2011

Blogcandy!!

Nu tycker jag det är dags för en blogcandy här hos Pearlgirl's place, håller ni inte med?

Gör något av följande och lämna en kommentar för varje "lott" du får, så att du får med ditt namn i lotterihatten så många gånger som möjligt!

1) Skriv en kommentar till detta inlägg så får du en "lott"
2) Skriv om blogcandyn i din blogg med en länk tillbaka till detta inlägg. Använd då bilden nedanför. Kom sedan tillbaka hit och lägg en ny kommentar där du länkar till ditt inlägg om blogcandyn. Du får då hela två "lotter" till!
3) Bli en följare av Pearlgirl's place blogg så får du ytterligare en "lott"!

Du har fram till den 31 mars kl 23.59 på dig att vara med och tävla. Lycka till!


I think it's time for a blogcandy here at Pearlgirl's place, don't you think?

Do any of the following, and leave a new comment for each "lottery ticket"you get so you get your name in the hat as many times as possible.

1) Leave me a comment on this post and you get one "ticket"
2) Shout about the blogcandy on your own blog with a link back to this post, then use the picture below. Then come back here and leave another comment with a directlink to your post about the blogcandy. This will give you a whole two extra "tickets"!
3) Become a follower of Pearlgirl's place blog and you will get another "ticket"!

You have until the 31st of March 23.59 CET to win the blogcandy. Good Luck!


post signature

13 kommentarer:

Maria Svensson sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Åsa/asamia sa...

Jag tar gärna en lott ;0)
Du gör många fina saker.

pyssselgrejaren sa...

Hej
Jag är mycket gärna med på den här trevliga Blog Candyn

pyssselgrejaren sa...

Nu är din blog länkad till min. Kul nu kommer jag hitta hit utan problem.
Skall nu njuta av denna vårdag med lite vind.

Anonym sa...

Hej! Tack så mycket för din fina kommentar! :D
Är gärna med i candyn ;)
Är följare oxå/Lisa

Anonym sa...

Nu har jag även länkat till dig i min sidebar :)
//Lisa

Carina sa...

Blogcandy är alltid kul, självklart vill jag vara med. /Carina

Carina sa...

Nu är jag följare.

Carina sa...

Nu har jag lagt in candyn i min sidebar och länkat hit/ Carina

jennieh sa...

självklart tar jag en lott ;) kram!! länkat i sidebaren ;)

kram

O´Kelly sa...

Hejsan!
Vill vara med & kanske ha turen att vinna!
Trevlig helg.

O´Kelly sa...

Hej igen!
Har nu lagt in en länk på min blogg.

Matilda sa...

Är jättegärna med ! :) (1 lott)