fredag 4 mars 2011

Para ti

Jag har gjort ett kort som jag ska skicka till min lilla farmor med en liten vårhälsning. Till det ska jag skicka med några påsar varm choklad som hon tycker så mycket om! Kortet blev verkligen "henne" och även mycket "mig" (om ni förstår vad jag menar). Det är enkelt, klassiskt och lite pärlor som pricken över i:et.

I made a card for my grandmother to send her with a spring greeting. Together with the card I'll send her a couple of bags with hot coca that she likes. This card turned out to be really "her" and also very "me" (if you know what I mean). It's simple, it's classy and some pearls on top!





Papers from Webster's pages Hollywood Vogue and the carton from the floral peacock boquet package in the February Nook kit. Borders made with Martha Stewart Layered Arches.
Tiny Alpha from Cosmo Cricket. 
Flowers and leaves from WOC that are sparkeled with Platinum stickles.
Pearls from Inkido. Heart pin from Maya Road.

Hoppas ni får en riktigt fin helg! I wish you all a nice weekend!
post signature

Inga kommentarer: