söndag 30 januari 2011

Önskelista




Som jag skrev i förra inlägget så har jag snart födelsedag, yaay! Och efter en del förfrågningar om vad jag önskar mig så kommer här en liten önskelista. Och som jag brukar säga, önskan är alltid fri, man måste ju kunna få drömma lite också!

Allra högst upp på min önskelista står en resa till New York. Jag har velat åka dit så länge så det skulle verkligen vara en dröm att få åka dit!

En symaskin känns som en bra sak att önska sig när man fyller 30 (!) och jag har lite funderingar på att börja sy lite mer och kunna sy gardiner och annat småfix.



Jag har en förkärlek till den svensk-portugisiska keramiken från Mateus och denna stora Oyster Bowl i grått som uppläggningsfat är så fint.

På sistone har jag upptäckt min passion för grafisk design och har fastnat i hypen med grafiska texter. Dessa underbara små vykort att rama in som små tavlor, 4xEatMe, från grafiska designern Therese Sennerholt är verkligen helt underbara och verkligen så jag! (Things are getting worse, please send more chocolate :-))

Handukar och stora badlakan i grått från Lexington skulle passa fint in i vårt badrum. Finns bl a att köpa här

Presentkort på scrapgrejer är alltid nice liksom stansar från Martha Stewart och Spellbinders dies.


Kakfat 3-våningar H:45cm
Ett kakfat i tre våningar i silver eller vitt porslin vore fint till hembakta kakor. Finns bl a här och här.


Presentkort på salong Nuna för att lyxa till det med en ansiktsbehandling eller liknande.

Det är det jag kommit på som jag önskar mig till min stora dag. Om jag kommer på nåt mer uppdaterar jag det i detta inlägget.

post signature

1 kommentar:

jennieh sa...

Önskan är ju alltid fri och man vet ju aldrig, det kan ju slå in :)

kram!