lördag 8 oktober 2011

En lördag inomhus

Lördag idag och fint väder ute. Då ska man ju passa på att vara ute. Men det blir det inte för min del idag. Jag har åkt på en rejäl förkylning så det blir en innesittar-dag med massa té och kanske lite pysslande. Som pausmusik tänkte jag idag visa ett kort jag gjorde till min brors födelsedag. Ett enkelt lite somrigt kort med vimplar.

It's saturday today and it's a lovely fall day with sunshine. Then you should enjoy being outside considering the swedish fall and winter coming! But not for me today. I've caught a terrible cold so I'm just gonna sit inside, drink a lot of tea and maybe do some scrapping. As pausmusic for your I'm showing a card I made for my brother's birthday. A simple summerly card with pennants.


Paper: Lily bee - Picket fence
Decorations: Flower and leafs from WOC. Blue scrappers floss


post signature

Inga kommentarer: