måndag 19 september 2011

Septemberutmaning

Så var det äntligen en layout skapad i helgen. Och det blev inte bara en utan hela sex stycken! Att det blev så många beror på att det i helgen var scrapträff och då fick jag som vanligt gjort en hel del. Så nu har jag lite uppdateringar på gång till er!

Till träffen hade jag med mig lite olika utmaningar för att få inspiration till nya alster ochjag gjorde bland annat denna layouten till CountryScrap's Septemberutmaning där man skulle utgå från en skiss och scrappa om ett minne. Min tolkning av detta är av ett kärt minne, nämligen ett foto med min fina man från vår Trash the dress-fotografering. Och såhär ser layouten ut:




Papper: Webster's pages
Dekorationer: metallöv - Panduro, blommor - WOC, utklippt dekor med vitt spetsmotiv från en förpackning med Prima blommor, halvpärlor - Inkido, minibokstäver - MiniMarket,  spets - Prima

Så nu hoppas jag självklart på vinst i tävlingen och chansen att bli gäst-DT under Oktober! Håll tummarna åt mig!

post signature

2 kommentarer:

Stephi sa...

vilken fin lo du gjort! Tack för att du är med och tävlar.

LG sa...

love the softness of this page