tisdag 12 april 2011

Presentpåse

Idag tänkte jag visa en presentpåse jag altrat för ett tag sedan. En enkel ge-bort-present som är lätt att fixa ihop.

Här har jag använt mig av papper från Inkido, längst upp på påsen har jag stansat med Martha Stewart Layered Arches och gjort hål för att kunna försluta med ett band. Påsen är sedan dekorerad med blommor från WOC, mini alpha från Making Memories och klädnypa från Youdo.

Today I'm gonna show you a giftbag I altered a while ago. It's an easy give-away thats quite simple to make.

On this bag I have used papers from Inkido and on the top of the bag I've used Martha Stewart Layered Arches edge punch. Then made two holes to wrap the bag with a satin lace. The bag is then decorated with flowers from WOC, tiny alpha from Making Memories and  a clothes peg from Youdo.



post signature

2 kommentarer:

Carina sa...

Härlig påse. Vad våren har kommit hos dig. Här i norrland har vi fortfarande mycket snö kvar. Ha en bra dag.
/Carina

monica sa...

Enkelt men sååå snyggt!!!